Wij helpen meer van uw bezoekers om te zetten in klanten

Het verbeteren van websites en landingspagina’s door het uitvoeren van User Experience en Web Analytics is wat we graag doen. Ik help IMAGA’s klanten waardevolle inzichten ontdekken. Inzichten over hun specifieke website-bezoekers én de kennis en ervaringen opgesloten in het team van elke opdrachtgever. Of dat nu een bedrijf, een (NGO)organisatie of (semi)overheidsinstelling is.

Kennis en ervaring in uw organisatie ontsluiten en inzetten voor uw site

Het combineren van deze kwalitatieve kennis met kwantitatieve kennis uit ‘Big data’ , zoals Google Analytics, Google Search & SEO en meer helpt mij om, samen met de opdrachtgever, de website-ervaring optimaliseren. Ik ben er sterk van overtuigd dat de nieuwe ervaringen die ik creëer met mijn opdrachtgever altijd gebaseerd moeten zijn op de gebruikers van onze klanten en hun data. Het ontdekken van de juiste inzichten, fouten en groeimogelijkheden maakt mijn werk elke keer weer uniek.

Gedegen aanpak en testplan

De antwoorden die je kunt vinden tijdens User Experience Research, zijn slechts zo goed als de vragen die je stelt. Gebruikerstesten worden daarom zorgvuldig ontworpen rondom zakelijke doelen volgens CIF ISO 9241, de internationale UX standaard. Een duidelijke taakomschrijving en een meetplan met succes criteria helpt ons bepalen wat succesvol is en helpt ons daarna beoordelen in hoeverre een bestaande of nieuwe website scoort.

Toegankelijke websites voor iedereen

Goede websites zijn toegankelijk voor iedereen, ook voor mensen met een beperking. Juist bij de bouw van nieuwe websites is het belangrijk hier vanaf de start rekening mee te houden. Wetgeving op het gebied van Accessibility, zoals omschreven in de wereldwijde standaard WACG, is momenteel alleen een wettelijke verplichting voor (semi-) overheidsinstellingen. Echter, in de nabije toekomst zullen ook (kleinere) bedrijven onder de verplichting gaan vallen. Een nieuwe website gaat al gauw jaren mee, dus het loont om hier vanaf de start rekening mee te houden.

Makelaardij Hoekstra

Marco weet waar hij over praat. We zitten midden in een traject en Marco voorziet ons van gedegen onderzoek en geeft gebaseerd daarop strategisch advies. Op naar een optimaal resultaat!

Uw tijd en budget concentreren op de zaken die er toe doen

Technieken veranderen… maar mensen niet. Ik geloof dat mijn focus daarom altijd moet liggen op factoren die constant en relevant blijven, zelfs in deze snelle digitale wereld waarin we vandaag leven. Mogelijkheden, trends en nieuwe ideeën blijven elke dag opduiken, maar het is belangrijk om in gedachten te houden dat ze altijd rond dezelfde constante draaien: onze menselijke natuur.

In 50 Milliseconden vormt uw klant zijn mening en na 3 seconden is het geduld op

Website- of app-gebruikers zijn echte mensen, met menselijke verlangens en doelen (en angsten!). Bij IMAGA zetten we uw zakelijke doelen centraal en presenteren wij deze door de ogen van uw bezoeker. Door uw bezoeker goed te helpen kunnen we ervoor zorgen dat deze ziet waar uw website over gaat en voor wie deze er is (en voor wie niet!). Maar ook: hoe de bezoeker het snelste zijn of haar doel bereikt. Precies daarom blijf ik leren, ontdekken en afstemmen op de juiste behoeften en ‘Key User Tasks’ die de bezoekers van de website van mijn klant willen uitvoeren.

Human Centered Design

Ik richt me op de (verborgen) wensen en doelen van de bezoekers van je website. We laten die wensen en doelen de technologie en uw branding leiden. Dit heet Human Centered Design. Kortom: bij IMAGA lossen we problemen op door ons te richten op de mensen voor wie uw bedrijf of organisatie werkt. Alles, van uw branding tot uw geoptimaliseerde websites, is gemaakt door de wensen van uw bezoekers en klanten af te stemmen op de doelstellingen van uw eigen bedrijf.

Ronald Pronk, Jitty Amsterdam

Een concept dat werkt: Door de ogen van de klant kijken en uitzoeken hoe de wensen en behoefte van de klanten zo goed mogelijk ingevuld kunnen worden. Het zijn marketing termen die iedereen gebruikt zonder deze goed te begrijpen. Deze heren doen echter wat ze beloven!

Marco bij Cinnamon Interactive

Naast het leiden van Imaga, ben ik ook partner bij Cinnamon Interactive, een Drupal- en WordPress-bureau dat werkt voor NGO’s, nationale overheden, semi-gouvernementele organisaties en kleine, middelgrote en grote commerciële entiteiten.

25 jaar lang onafhankelijk

Cinnamon Interactive richt zich op het creëren en ontwikkelen van mensgerichte, open source en toegankelijke, inclusieve websites. Cinnamon Interactive is al ruim 25 jaar actief en opereert vanuit hartje Leeuwarden, Nederland. Voor opdrachtgevers als UNESCO, Stichting Wereld Erfgoed, Samen Voor De Klant, Hesselmans van Willegen, Koloniën van Weldadigheid en vele anderen verbinden wij graag creatieve en technische aspecten van websites.

Het werk van Cinnamon Interactive is Open Source en we ondersteunen een inclusieve samenleving. Wij vinden dat websites beschikbaar moeten zijn voor alle soorten bezoekers. We zijn sociaal betrokken bij onze lokale gemeenschap en steunen heel wat non-profitorganisaties en goede doelen.

Ralf Speth, CEO of Jaguar

If you think good design is expensive, you should look at the cost of bad design!

“Welke problemen ervaren klanten wanneer ze BMW auto-onderdelen bestellen met hun smartphone?”

Wil jij issues en groeikansen voor je website ontdekken? Boek een gratis call of meeting

Boek nu snel en gemakkelijk een gratis call of meeting. Jij bepaalt de datum en tijd, wij regelen de rest. Gaan we om tafel? Leuk!

[] Laten we kennismaken