Expert Review: Usability

Een Expert Review is een site-wide, systematische identificatie van usability verbeteringen en is een prima manier om usability problemen van uw website of app te identificeren. Een Expert Review is snel en kosteneffectief en werkt als een “Instant Sanity check” voor uw website.

Uw website lekt klanten en dus geld


Tijdens een Expert Review focus ik op de usability of bruikbaar- en duidelijkheid van uw website. Ik analyseer uw website en hoe uw klant deze wil gebruiken (de customer journey). Alle onderdelen van uw website komen aan bod door een doordachte methodiek met maar liefst een paar honderd datapunten.

Ik focus op problemen die gebruikers van de site ongewild afleiden of doet afwijken van uw zakelijke doelen. Ik geef advies rondom de principes van persuasive psychology en usability.

usability report

U ontvangt een helder rapport en een presentatie met duidelijke verbeterpunten voor uw website.

Voor wie is een Expert Review geschikt?

  • Trekt uw website bezoekers die snel weg gaan?
  • Leveren uw advertenties te weinig op?
  • Krijgt u veel vragen over of uw product of dienst?
  • Bent u veel tijd kwijt met mogelijke opdrachtgevers die toch geen klant worden?
  • Of wilt u de sterke en zwakke plekken van de website van uw concurrent weten?

Vraag dan nu een Expert Review aan

​Hoeveel een Expert review van uw website kost is afhankelijk van verschillende dingen. Wat voor type website heeft u? E-Commerce? Business-To-Business? Wat voor doel dient de site? Wat voor soort gebruikers bedient u? Bekijk de opties:

Marco Kramer is gespecialiseerd in Digital Analytics & optimization. Als GAQI, Google Analytics Qualified Individual, Google AdWords & Google Search Advertising Certified en ConversionXL Certified Optimizer weet hij de data rondom het gebruik van uw website te analyseren en te optimaliseren rondom uw doel. Van kleine websites tot MKB en van projecten voor de Rabobank tot het UWV. Marco werkt daarnaast in opdracht van andere reclame- of internetbureaus.

 

 

‘What gets measured, gets managed’

– Peter Drucker