Conversie Formule

De conversieformule is een speciaal ontworpen sessie om inzicht te krijgen in uw (gewenste) klanten zodat u met uw geoptimaliseerde strategie, uw boodschap, uw indeling van uw site en zelfs uw dienstverlening rondom uw klant optimaal kunt inspelen en optimaliseren rondom de wensen en onzekerheden van uw klanten.

Draait uw website om u, of om uw klanten?


Alle stappen van de Conversie Formule zijn er op gericht uiteindelijk bij uw website van zoveel mogelijk bezoekers geïnteresseerde prospects of klanten te maken. We doen dit door zeer gedetailleerd “in de huid” te kruipen van uw bezoekers. Onder mijn leiding, samen met u als bedrijfseigenaar, de marketingmanager en eventuele andere partijen zoals uw internet- of reclamebureau. 

De Conversie Formule is specifiek gericht is op het optimaliseren van de indeling van uw website en de inhoud en ‘flow’ van uw webpagina’s. Welke motivatie ligt er aan een bezoek ten grondslag? Welke onzekerheden heeft uw klant? Wat zijn de grootste struikelblokken van uw bezoeker? En hoe kunnen we meer klanten overtuigen van het nut van de organisatie? Hoe kunnen we uw strategie en boodschap daar op insteken? Wat kan er beter aan de indeling van de site, de homepage en landingspagina’s?

Hoe lang duurt een sessie?

Een sessie duurt meestal 1,5 tot 2 uur, waarna ik de dagen erna alle aantekeningen, inzichten adviezen rangschik en in een overzichtelijk rapport deel met u en de klant, ter controle en aanvulling. 

Met de inzichten in de hand kunt u, of u en uw internetbureau, of wij samen als u dat wenst, een verbeterde en optimale nieuwe indeling (ook wel Informatie Architectuur) maken van uw website en de belangrijkste pagina’s om ervoor te zorgen dat u maximaal vertrouwen, interactie en binding creëert bij uw klanten

usability report

Wees relevanter en scoor beter door te focussen op de wensen en doelen van uw klant.

Voor wie is een Conversie Formule geschikt?

  • Trekt uw website bezoekers die snel weg gaan? 
  • Levert uw website u wel bezoekers, maar geen klanten?
  • Krijgt u veel vragen over of uw product of dienst?
  • Heeft uw interbureau precies gebouwd wat u wilde en stelden ze geen vragen?
  • Weet u aan de telefoon of in de zaak wel klanten te binden, maar online niet? 
  • Heeft u het gevoel dat uw website net zo goed van een ander bedrijf kon zijn? 
  • Wilt u een eerlijk verhaal waarbij het 100% gaat om uw klanten?

Vraag dan nu een Conversie Formule Sessie aan

​Hoeveel een Conversie Formule van uw bedrijf kost is afhankelijk van verschillende dingen. Wat voor type bedrijf heeft u? Verkoopt u via internet of probeert u afspraken met klanten te maken via uw website? Werkt u Business-To-Business? Wat voor doel dient de site? Wat voor soort gebruikers bedient u? Bekijk de opties:

Marco Kramer is gespecialiseerd in Digital Analytics & optimization. Als GAQI, Google Analytics Qualified Individual, Google AdWords & Google Search Advertising Certified en ConversionXL Certified Optimizer weet hij de data rondom het gebruik van uw website te analyseren en te optimaliseren rondom uw doel. Van kleine websites tot MKB en van projecten voor de Rabobank tot het UWV. Marco werkt daarnaast in opdracht van andere reclame- of internetbureaus.

 

 

‘What gets measured, gets managed’

– Peter Drucker