Branding

If you’re not a brand, you’re a commodity

– Philip Kotler

Meer dan een alleen herkenbaar plaatje’

Een logo is leuk, maar een merk is beter. Het verschil? Een merk is zo veel meer! Het is niet alleen een herkenbaar teken, maar geeft ook betekenis. De betekenis achter het merk gebruiken wij als het overkoepelende concept. Hierdoor kunnen uw klanten niet alleen herkennen, maar ook een verbinding aangaan met uw bedrijf en krijgt u de kans meer te zijn dan slechts één van de vele leveranciers van goederen of diensten.


Carl Jung’s archetypen staan aan de basis van moderne marketingmethodiek.

Products are made in the factory,
but brands are made in the mind


Imaga werkt met een zeer gedetailleerde en omvangrijke methodiek om relevantie en authenticiteit in uw merk te creëren.

Uw merk én uw bedrijf draait in onze optiek namelijk niet slechts om u en uw producten. Er is ook altijd een ontvanger, of consument waarvoor u al die moeite doet, nietwaar? Wij optimaliseren uw zakelijke doelen met de wensen van uw klanten in ons achterhoofd.

‘Goed verkopen’ zien wij als goed helpen en een spel tussen verkoper en een koper. U bereikt meer wanneer u rekening houdt met de doelen die uw klant wilt bereiken. Aan welke vraag voldoet u precies? Waarvoor is uw product of dienst de juiste oplossing? Wij helpen uw zaak vanuit het perspectief van de klant te bekijken. Met onze methodiek combineren we inzichten en ervaringen van u als opdrachtgever met Big Data, trends en observaties over consumenten(gedrag).

Het nieuwe merk Sijs in opdracht van Sijs Eten & Drinken omvat de regio Drenthe, het pand, de kwaliteit van plaatselijke producten en het hoogst persoonlijke stijl.


Marco heeft een to the point strategie en product/service bedacht waarmee we direct aansluiting vinden bij huidige en toekomstige zakenpartners. We kwamen ‘binnen’. Jaap Everts, directeur Ceress Foods

Tijdens uw strategische sessie is het ons doel om zo veel mogelijk inzichten te krijgen in uw (klant)ervaringen, uw zakelijke doelen en uw wensen. Bij Over Ons heeft u kunnen lezen dat we “niet voor uw werken, maar met u” en dat menen we. Wij zetten u aan het werk tijdens deze sessie. U bent ervaringsdeskundige op uw gebied en wij maken u onderdeel van het team vanaf het begin tot de oplevering.

Uw sessie is onder andere gebaseerd op vertrouwde technieken zoals de ‘MerkenSleutel‘, de archetypen van Carl Jung en Human Centered Design. Dankzij de juist combinatie van deze drie methoden maken we samen met u een écht onderscheidend merk met een relevante positionering, zowel offline als online.


We zijn er voor u
Bel, WhatsApp of mail ons en we kijken samen wat wij voor uw bedrijf, uw producten en uw diensten kunnen bereiken.

Stuur een e-mail

Customer Journey
Voor Sijs Eten & Drinken is de complete Customer Journey uitgewerkt. Vanaf het type klant waar de eigenaars op richten, hoe zij het restaurant kunnen bereiken, hoe de zaak overkomt van buiten en hoe men zo gemakkelijk mogelijk de stap naar binnen maakt.